chacha, trocadero här?

hej! :) kom nyss hem från skolan, vilket var skönt, sitter och ska göra lite designers just nu.. ni vet vell att jag gör dom gratis?! :D 



iallafall, så på vägen hem följde sophie med mig hem. för hennes mamma jobbar ända till halv 5 och hon bor i järbo, så hon skulle ha skjus hem och orka inte sitta kvar i skolan, så hon gick med mig hem :) Hon fyller faktiskt år imorgon! hon blir 15 år som mig då! grattis i förväg eller hur man säger..

Förstår ni hur halt det är ute eller? jag och sophie halka kanske..hm..13gånger?! åh herregud..
men hon kom hem, tog en godis av min lillebror och gick in i mitt rum, tänkte ta med sig mina kilklackar hem och allt?! hon var hel galen. 

men nu har hon åkt hem och jag har en massa designers att göra! :)

det var fortfarande en bild som du har gjort som var så häääääääääär liten och märktes knappt.. Jag tyckte om den och vela ha den på min blogg, så jag la den på min, jag såg tyvärr inget om att det stod ''ta ingen bild av mig'' och bakgrunden, den hade inte ens du gjort. det kan jag lova dig att det hade dom gjort. a, jo, det tror jag också. pinsamt hur du håller på..

Kommentarer
Postat av: elindenlilla

Jag vill ha en design, kan du fixa? :)

Hör av dig på facebook, KRAMIZAR!

2011-12-12 @ 21:11:28
URL: http://eelindenlillaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0