''dagen efter fredagen'' äntligen lördag!

godmorgon på er :) jag slängde tyvärr inte in nå inlägg igår.. vilket vad synd! men iallafall så tog det 9 timmar för mig att bli klar igår, fast 8 av dom timmarna gick åt till datorn, plopp hade suttit och vänta hela dagen, haha stackarn.. :( men jag orkade inte fixa mig! men jag gjorde det till sisst eftersom matilda tjata på mig så mycket! så mötte jag och matilda & ebba therese på ica, och plopp och pontus för dom skulle köpa godis så gick vi hem till pontus och kolla film.. men kan ju undra va det var för film? någon therese sa att vi skulle kolla på haha

typ hitler zombies som åt människor, alltså.. den var sjuk.. riktigt snuskig, man skratta typ, therese skratta iallafall mest, men det beror på hennes humor, eller ''humor'' man kan inte kalla det humor! jo faktiskt, vi skrattar ju åt samma saker, men endå! min humor är fortfarande bättre! men när filmen hade slutat blev alla skittrötta! & pontus sov och therese och jag hörde musik från therese jackficka, så skulle vi böja oss ner, så dunkar vi in våra huvuden i varandra, så själv har man en bula i huvudet nu! jätte skön? nej.. fyfan

åkte bil till högbo senare med jimmie och dom. slutade med att jag kom hem halv 3?..
åh gud, det är så sjukt kallt ute också! jag är hes och förkyld som bara den! usch.. måste börja andvända varmare jacka!.. :(

nyvaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0