''färg'' ''bloggtips'' ''svar på tal''

3 olika saker i ett inlägg

min syster, lillasyster faktiskt, hon har skaffat blogg, så ja.. ni kan ju kolla in hennes blogg! :) 
den hittar ni där -----> Gymnastiken! - Trött - sstinis - Starta en gratis blogg och börja blogga själv.

och igår färgade ju jag håret mörkare, så jag är mörkbrun, och vissa frågar om jag blev nöjd.. och ja! :D det blev jag! känner faktiskt att jag är ''trygg'' som brunett nu! jag har ju vart blond hela livet, så det känns lite som en annan kan man säga.. vet inte riktigt hur man ska säga så ni förstår.. :( men det är faktiskt svårt att se sig själv dom brunett när man vart blondin!

svar till amanda:
Min mamma köpte den i ullared! men den finns säkert på andra ställen, tyvärr vet jag inte :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0