Finalister bloggtävlingen!

nytt brev på min mail! 

jag var ju ''med'' i mylovebaskets tävling..
men jag hann aldrig med att skicka in mitt bidrag.. vilket jag ångra! jag skulle ha skickat in det, för det var inte så svårt att vinna? så.. jag tror faktiskt att jag kanske hade vart med om jag hade satt lite press på er alla läsare att rösta på mig.. ;)

sä här stod det!

Vi vill tacka alla bloggare som kontaktade oss angående bloggtävlingen med Mylovebasket. Mylovebasket har valt ut tio bloggare på Mylovebaskets Facebook-sida . Rösta på bloggaren som du tycker ska få hålla i tävlingen. De fem bloggarna som har fått flest röster nu på måndag klockan 16.00 vinner!


För er som inte kom vidare i tävlingen, så finns en riktigt bra rabattkod på Bubbleroom värd 100 kr längst ner i mailet. Perfekt nu inför jul-shoppingen!
Klicka här för att rösta
så.. ja, tryck för att rösta vilka 5 ni tycker ska vinna! 
fick även en liten rabattkod på 100kr.. ;)


Kommentarer
Postat av: eelindenlillaa

sv; saknar dig jag också! <3

2011-12-03 @ 14:48:41
URL: http://eelindenlillaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0