i'm back!

förlåtförlåtförlåt..
Jag har inte orkat bloggat för det är blablabla.. men nu är jag här! storbloggning blir de nu!
;)

Hej på er, jag vet att jag inte bloggat så bra.. men iallafall 1 inlägg per dag i 5 dagar nu! bättre än inget?! ;) men jag är iallafall på ''plats'' igen eller vad man ska kalla det. Igår ringde syster stina mig och fråga om jag skulle med mamma och henne till valbo, och det vela jag såklart! :) så mamma och stina kom och hämta mig när jag slutade och vi åkte till valbo, gick runt och kolla och jag hitta lite smått. Vi skulle in för att kolla lite julklappar osv, vi har köpt till hjalmar, han kommer dö när han får det, det är till wii som han har på sitt rum, typ en platta man ställer gubbar på och kommer till olika värdar, man kan köpa fler gubbar och allt, skit kul, tillomed så jag vill ha ett! och han är kille och är 5 år, jag är tjej och jag är 15 och sitter och säger att jag vill ha ett ''killspel'' för 7 åringar.. alicealicealice..

och vet ni? det är sjukt irreterande att skriva på datorn & mobilen och sånt just nu, för jag har lösnaglar.. & när jag skulle dra igen gylfen efter att jag har kissat, det gick ju inte nästan! jag är rädd att dom lossnar! hahaha.. tänk om det skulle bli så att jag inte fick igen dom? hur skulle jag göra då? haha, stå där och ropa på hjälp eller?! tur att jag bara va hemma då.. annars hade jag nog fått stått och ropa hjälp! :o

ojusste.. ni måste se vad söt doris är i hennes nya tröja! den är rosa och stickad :) ni skulle sätt när jag satt på henne den, hon var helt stel i kroppen, hon tyckte det var så obekvämt så hon höll på att dö! såg så sjukt roligt ut! :D så när jag tog av henne den så gick hon normalt med den, men nu har vi haft på henne den och hon går som vanligt! och det bra är att doris kan gå utan koppel! hon vill inte ha koppel, hon går inte 1m med koppel, men om man tar av henne det så rusar hon iväg! 

saker jag köpte åt mig själv igår! 
ear cuff - denna earc. hittar du på glitter

lösnaglar - dom kan man hitta i alla affärer, inte alla då, men h&m, ett vanligt ica, ica maxi eller något är ett typiskt ställe fullt med olika sorter! :)

svart stickad tröja - den hittar du på h&m den finns i randigt ( vit/blå ) och en mörkgrön och röd tror ja?

läppglans - luftar vattenmelon och kommer från h&m, det är h&m's egna. glänser fint om läpparna!

hundtröja - den hittar ni på djurmagazinet! tips till er med hund, katt går vell också bra antar ja,
eller? :o kolla så söt hon är! :D 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Den där ear cuffen har jag me.. Fast jag har gjort om den till ett långt fjäder örhänge istället (:

2011-12-01 @ 22:24:56
URL: http://littleword.blogg.se/
Postat av: friida

Gud va söt! Vad är de för ras? :)

2011-12-02 @ 14:15:56
URL: http://skobidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0