jag är en ''copycat''

Sjukt arg över att - Guzzarnas guzz' - överreagerar just nu!.. :) Jag hade samma bakgrund och en ''Kommentar'' sak som henne? vilket tydligen är HELA designen, och det värsta är att bilderna är borta nu! visst, det kanske inte är kul att jag tog din bakgrund och den andra bilden? hade inte jag heller tyckt, men jag hade inte överreagera som henne och ska ringa polisen imon :) det är bara pinsamt, för bilderna är borta? och jag har bara sånt som är mitt kvar?! 

hon säger:


& nej, jag kom med mina egna ideer med snön och ''boxarna'' i menyn och det.
Alla andra 100 bloggare som har snö på bloggen, har dom också kopierat den gummsan?
ett tips till er andra! ta inte något från någon annans blogg innan att fråga! för det leder till att du kan få en anmälan! 





Kommentarer
Postat av: Advokat

Ta inte åt dig för att Guzzen hotar med polisen. Jag lovar dig att dem kommer enbart att skratta åt situationen.



För att få ut böter måste du göra en polisanmälan och uppge att du mått oerhört dåligt över detta psykiskt så Guzzen orsakat dig mentala skador.



Lycka till, Alice.

Puss

2011-12-11 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0