jobbigaste dagen på länge

åh gud vilken jobbig dag..! :(
idag när jag kom hem från skolan så satt jag mig och skrev bildanalys och tränade inför engelska provet.. skrev tre sidor med bildanalysen och har tränat på provet och kan allt nästan faktiskt! :) vilket är super bra, och jag har städat och mublera(STAVNING)om hela rummet! så mitt rum ser mycket större ut nu faktiskt! :)

Jag frågade mamma när vi skulle rusta om här hemma? och det blir om några veckor, straxt nu vid jul sa hon! :) vilket är jätte skönt att få det snyggt på rummet.. för jag har ju ljusrosa målade väggar eftersom det var till en mindreårig tjej innan vi bodde här. vi flyttade hit för 2 månader sedan.
och vet ni vad jag fick veta? att ALLA SKA SOVA I ETT RUM.. vi ska göra om alla rum förutom mammas och pappas, för dom har det redan fint. 

så.. det ända rummet vi kan sova i är mammas & pappas, fy.. 5 st i ett rum? och tvättstugan är också ledig här hemma, den ska vi inte göra om, så den också. men vem vill sova i en tvättstuga i 2-4 dagar?! inte jag iallafall.. men pappa skulle kolla på jobbet om vi kunna få hotellrum. vilket skulle vara sjukt mycket bättre än att sova alla i ett rum? åh gud.. 

aja, mitt rum är fint, läxan är gjort. det här känns så himla skönt! :D 



Hjalmar.. haha :D 

vi sitter vid datorn och kollar på smurfarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0