''lucia & gymnastik uppvisning''

det där om igår. om polisanmälan och det har jag och diana klart för oss nu att det var bara töntigt att övereagera sådär för hon kom i en''chock'' när hon såg att det var samma bakgrund. & nu vill jag att ni ska veta att jag blir inte arg om ni tar bakgrund eller något från min blogg ni kan ta allt förutom headern på mig själv såklart, för det visar bara att ni har ''intresse'' & tycker om min blogg.. ;) så det blir ingen polisanmälan, men ska jag vara allvarlig så tror inte jag det ens går att polisanmäla? polisen hade skrattat bakom luren.

men det är vell tur att det där är över nu!
ialafall så sitter jag och har nyss blivit väckt av mamma för jag ska börja fixa mig och ska kolla på min lillasysters gymnastik uppvisning! :D dom ska ha lucia och stina ska ha hennes grupp som hon är ledare till.. småbarnen, så gulligt! och vet ni? stinas grupp kom 1:a igår, grattis till dom!

men nu blir det till att hoppa in i duschen.. kramisar på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0