matilda och ebba är på besök

matilda och ebba vad nyss här men gick hem för att äta :) dom kommer snart tillbaka igen snart. efter det så går vi och är med pontus & plopp och therese, det gick jätte bra för henne på mix megapol idag! det var thomas som ringde på chans till romans, och hon valde en dejt med han som dom ska ha imon tror ja de va?.. haha det var så roligt! 

jag satt och var skit hungrig och vela ha god mat! så mamma hade såklart med sig tacos hem från kockjobbet idag! och min lillasyster stina har paroat där hela veckan, så hon fick med sig lite godis man kanske ska smyga och ta? ;) ne så dum ska jag inte vara.. men iallafall så sitter jag och väntar på att min storasyster kommer med en present!.. ;)

kolla så gott! :D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken thomas?

2011-12-02 @ 23:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0