min hund äter banan?

haha, det var så roligt, mamma och pappa ropa nyss på mig, så satt dom och mata doris med banan?! åh herregud.. min hund är lite konstig? äter banan? hon är så söt! :D 

men ska lägga mig i sängen och kolla på HANGOVER 2 den verkar skit bra faktiskt! :D eftersom 1:an äger antar jag att denna också gör det, stina kolla nyss på den och skratta hela tiden, vilket jag säkert också kommer göra! & vet ni? jag längtar tills imon, för då är det fredag, vilket är lovley! :D men, vem är inte taggad på en fredag? det är vell alla? men imorgon ska jag vara med therese och plopp, vi har lite planer att välja mellan om vad vi ska göra. men det bestämmer vi imorgon. 

godnatt på er! 

här är en bild på mig och min bästa therese! har tyvärr ingen bild på mig och ploppis. men det ska vi allt ordna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0