söta lilla mamma!

imorse så var vi på gymnasiet bessemer och kolla olika linjer och sånt. Jag var inte intresserad av nånting förutom 
hotell-resturang(livsmedel som vissa säger)
jag satt bara i min egna värd och tänkte på att jag vill gå på stylist i gävle!.. haha knas unge jag är :(

aja, nog med det! jag vaknade 20 minuter innan min buss gick, jag fick storpanik! och då blir allt kaos, vilket det blev, men jag hann fixa klart, klä på mig & knyta skorna och springa till bussen med natta & matilda som står och skriker i hallen att BUSSEN GÅR SNART, SKYNDA min pappa ropa även också, alla tre bara stod och gapa! såklart så missade jag första avsnittet av tjuvarnas jul missa jag också, om ni inte vet vad det är så måste ni ta reda på det, jag menar? alla kollar vell på julkalendern? (NÄ)! inte roligt.. För jag kollar faktiskt på det, och så gjorde jag inte det. men ibland faktiskt! :D

iallafall så hade jag fått en adventskalender av mamma, fast jag är ''vuxen'' men lite extra godis är ju inte helt fel?! den är skit stor och allt, en godis varje dag! :D så gulligt! 
kolla vad häftig! 




fick dendär söta minimentosen med äppelsmak tror jag det va! gottigotti! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart är julkalendern köpt? :)

2011-12-04 @ 00:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0