alice and therese day

kom nyss hem! tyvärr så hann jag inte blogga innan jag gick.. men iallafall så kom hon hit och vi börja fixa oss! jag har kastat ut hela garderoben på golvet?! varför gör man så för? så ah.. mamma kolla om jag kunna vara barnvakt.. men hon tycke inte att jag skulle det eftersom jag var det förra lördagen :)  
så mormor blev barnvakt till hjalmar, och jag och therese ställde oss och laga mat, nudlar! haha..  och vi gick till adrian men sedan så gick vi hem igen av någon konstig anleding, vi gick bara hem..

så när vi kom hem så tog vi det bara lungt och sen bestämde vi oss för att gå tillbaka! :) så vi drog till adrian! det var jätte mycket folk där och allt, musik! jätte trevligt. men så åkte alla och åt, på donken såklart, värsta stället någonsin! men vi hamnade där, och jag vela inte va där så vi åkte hem och nu sitter vi vid datorn, min pappa ställde sig och värmde thaisoppa vid 11 tiden typ! haha, min lilla bamsepappa! :)

HAHAHA..alltså kolla vad läskig jag ser ut.. :( 





therese knäppte kort med min mobil! ;)



Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-20 @ 08:33:42
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0