kyckling sallad inväntas!

mamma står i köket på sin rätta plats där hon hör hemma! haha ohnej.. jag skoja, men hon är ju faktiskt kock? :D så.. det kansk är rätt endå? men aja, min lilla mamma ''kocken'' som jag ska börja kalla henne.. ;) står i köket och gör kyckling sallad! vilket ska bli underbart gott.. jag älskar faktiskt sallad, om det var tre mat rätter jag skulle kunna leva på så skulle det vara
1.kebab
2.sallad
3.kina mat

fast, jag tycker bara om sallad som jag gör själv eller får plocka i själv. för jag hatar tomater,majs,ärtor! blääää verkligen super äckligt! men iallafall så ska jag nog ladda ner en film och äta cyklingsallad ;) tips på filmer!?

jag har även filmat matilda idag för hon skulle göra ett videoinlägg här i min blogg



haha visst är hon söt? ;) det fulaste är att man hör mig säga saker hon ska säga! haha :D
jag har börjat fått mycket kommentarer och fler läsare! det gillas stort!

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAH även att jag och ottilia kommer och förstör allting :)

2011-11-17 @ 11:28:57
URL: http://linneaaakre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0