dessie har blivit misshandlad?!

igår så la ju dessie upp på hennes blogg att hon hade blivit missahandlad. hon la upp en bild hur det såg ut och det såg hemskt ut! hon hade ingen ork till att blogga, men det förstår jag..det förstår nog alla! :(

nu mår dessie bättre och pratar ut om vad som har hänt, så här säger hon:

Tjena maan!♥

Jag mår absolut bättre idag.. Tack för era fina kommentarer, blir så himla glad!♥♥ Tack för att ni stöttar mig! Jag känner mig som sagt bättre idag, men jag har ont i lite överallt i kroppen, speciellt vid halsen + ögat.. Jag vet inte vad som hände, men jag fick smällar överallt, och han tog stryptag på mig också, så jag fick ingen luft och blev helt röd och varm kände jag.. Det var skithemskt, jag var i chock efter att han lämnat mig ensam och så ringde jag pojkvännen och Alma och grät och kunde inte få fram ord.. Så min pojkvän åkte och hämtade mig… Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag skulle hem (Klockan var väl runt 1?) på onsdagskvällen..

Så sätter sig en kille och börjar prata med mig på tuben, han var väl runt 24 år kanske..? Han gav mig massa komplimanger att jag var så söt, och att mina läppar putar, och så får du inte göra hihi, gud du är ju så himla fin” hela tiden.. Visst det var jättesnälla kommentarer, men en aning obehagligt.. Så ringer hans telefon, så säger han till sin kompis i telefonen ”Jag kan inte prata, jag ska försöka dra hem en förlovad tjej haha” för när han gav mig komplimangerna pekade jag bara på ringen..

.

Sen så går jag av och är påväg hemmåt, så går han efter och pratar med mig. Sen så skriker jag till han ”Låt mig vara, nu kan du gå. Som du sa är jag förlovad” Men då blev han sjukt sur och gav mig en örfil (En riktigt jävla idiot!) så jag spottade på han och försökte springa iväg. Men han tar tag i mig, men jag gör motstånd, så smäller han till mig, stryper mig, och skriker (Tror att han hade tagit kokain, för hans ögon var helt röda och uppspärrade osv..) så slog han mig rejält mycket, sparkade på mig och gjorde mig så illa.. :( Sen sprang han därifrån. Sjukt skum värld vi lever i.. Man tror aldrig att det ska hända en själv, men sen så en dag så står man där.. Jag är en sån som slår tillbaka, men han var så jävla stark och jag hamnade i chock eftersom att jag inte hade en aning om vad han var kapabel till… :(

Låg och skakade och hade så ont i hela kroppen, så min pojkvän kom och hämtade mig sen och tog hand om mig… har haft så himla svårt att sova också.. Jag ska polisanmäla det här, såklart. Ingen ska få vara med om det jag var med om.. Sånna idioter förtjänar fängelsestraff.. Men annars så är jag OK, jag mår absolut bättre… Jag känner mig inte rädd eller så, jag gjorde det första dagen, och jag kanske har fått ”reflexer” nu och så, men jag känner mig inte rädd att gå ut iaf…

snytingen hon fick...

alltså? det är sjukt vilka ideoter det finns?! hon gjorde helt rätt med det där att spotta på han! hade jag också gjort, hade sparkat honom och allt vad jag hade gjort!! eller.. det är bara vad jag säger? men alltså, jag tror nog att när man själv står i sitvationen så är det en annan sak, man får en chock, som hon sa, man kan inte kontrollera sig. man får panik

men hon gjorde iallafall rätt i det hon gjorde! krya på dig dessie!


Kommentarer
Postat av: Therese

uscha! läste det där jag med :/ jävla idiotgubbe!

Tänk om vi skulle bli anfallda ALICE :( :( ?!?!?! bäst vi passar oss eller så får vi köra ninja!

2011-11-18 @ 22:33:49
URL: http://thessi.blogg.se/
Postat av: Therese

sv ; haha ja ! saknar dig min gofia! <3

2011-11-18 @ 23:40:59
URL: http://thessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0