försov mig idag!..

mamma öppnade dörren och, ALICE KLOCKAN ÄR 8:a!
jag sa bara okej? och la mig ner igen och satt mig upp och VA?! 8:a?! :o så jag fick slänga på mig kläder och sätta upp håret och gå till skolan för hela familjen hade försovit sig.. lixom.. jag vaknar inte efter väckaklockan? jag andvänder den inte ens, min väckarklocka är min mamma! :D
men iallafall så slutade jag skolan vid 13:30 idag och kom nästan nyss hem :) jag ska nog ta något och äta snart också, idag är det fredag! gud så skönt! imon ska jag bara sova ut hela dagen och på kvällen blir det röjj! ;) idag ska jag va med sandra och matilda, vi har inte bestämt vad vi ska göra en. men det blir säkert en jätte rolig fredag iallafall, vad ska ni göra? idag, på en fredag..ska ni göra något kul? :)

men nu är mormor och mina mostrar här tror jag, eller om det bara är mormor?aja, så ska gå och ta liten fika med kanske! ;)






Kommentarer
Postat av: Silvia

Sv: Haha tack. Ingen fara jag älskar att ställa frågor på frågestund :).

2011-11-18 @ 18:57:02
URL: http://slm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0