ge mig en massa utmaningar!

jag kollade nyss in saga's blogg och såg att hon hade börjat göra utmaningar! hon hade gjort sin 1:a igår.. det var så sjukt roligt. vill ni se hennes utmaning, så tryck här där ser ni tillomed ett exempel, så kom med en massa utmaningar! ;) det blir sjukt pinsamt för mig som ska göra dom, men roligt för er som ska titta, eftersom jag ska filma och lägga in här på bloggen sen! :) åhherregud.. 

haha, ha det så kul allihopa! hitta på en massa utmaningar nu, gör så jag skämmer ut mig ;) 
som ett ex. kan ni ju säga

krama alla du går förbi under 5 minuter
gå fram till någon på stan blablabla..
gå in och sätt dig i ett annat klassrum

aja, jag tror ni fattar? :D haha, önska mig lycka till! 

(fösta promenaden med doris ute i snövädret avklarad!) ;)




Kommentarer
Postat av: emma

ställ dig på stan och sjung en låt :)

2011-11-27 @ 20:54:27
Postat av: hannah

1. kasta dig i snön i bikini

2. ring till en pizzeria och säg att du vill beställa typ t.ex '' en kebab pizza med annanas, kebab, ägg osvosv..'' sen att du ångrar dig och säger något annat jätte ovanligt på pizzan, sen till slut säger du att du inte vill ha någonting alls..''' HAHAHA . ajaa .

3. stå på stan i sandviken med en sån där ''krama mig'' skylt.

4. gå på stan eller nått här i viken och ''låtsas'' ramla och se om någon kollar eller hjälper dig.



HHAHAHA, ;) :D puss

2011-11-27 @ 21:12:12
URL: http://www.hannahshakes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0