glasskrig

det blev en massa trubbel.. så min kära vän sandra sprang hit! tack för det hjärtat
vi satt vell och prata och allt vad vi gjorde, så kom jag in med världens största pizza bit och trycker i mig och låter inte sandra smaka en tugga! så jag hämtar glass, magnum vanilj och så sa jag till sandra att hålla i min glass medan jag smsade så åg hon upp halva?! var jag förvånad? nej :D haha.. så jag tröck upp glassen i hennes ansikte :D ! haha, det var så roligt! så tröck hon upp sin i mitt hår, i löshåret och allt! så jag hade på kläderna,täcket,kuddar,golvet,håret & hela ansiktet, hade tillomed glass på garderobsdörren! :o så jag har torkat upp allt, bytt sängkläder och duschat! 

gud vad duktig jag är! :D men så har vi fixat en blogg till sandra också ;) den hittar ni här http://sssandras.devote.se/

jag har även tänkt på en sak..Alla kända bloggare, eller.. nästan alla iallafall har en chihuahua? haha men det roliga är att jag också ska köpa en.. när jag flyttar från mamma och pappa :) dom är så söta&små! tänk och gå med en i handväskan?! fyyyyy så gulligt! men jag ska kolla på sex and the city nu, idag igen! så hejs så länge :)




usch! tror ni det var lite skönt och duscha eller? tro mig, det var nog det bästa på hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0