godmorgon på er!

sitter i skolan och har engelska i datasalen! :) sitter här med matilda, sandra & nattisen. vi ska göra ett brev och berätta om Canada.. inte så svårt faktiskt :) senare när jag kommer hem ska jag göra NO läxa och va med ''T'' ;) jag och therese har snackat om att skaffa en blogg tillsammans, men vad tycker ni?

& en sak jag blir så sjuk irreterad på är att våran NO lärare inte förstår oss i klassen
jag frågar en massa frågor osv. då är det vell meningen att hon ska svara på dom?.. men det gör hon inte! hon svarar bara på sånt hon vill svara på. irreterar mig så sjuuuuuuuk mycket på det
FÖRSTA DAGEN JAG KLARAT MIG UTAN GODIS IDAG OCKSÅ!
hate school :( ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0