godmorgon underbara!

godmorgon, mamma har försökt väckt mig i en timme nu? Så jag bestämde mig för att efter mammas slit på att försöka fått mig upp ur sängen i en timme nu så har man bestämt sig för att vara ledig!
har kollat lite barntv med lillebror, ska nu fixa frukost!

jag är ledig idag för jag kände att jag orkar verkligen inte med min PRAO, nog sämsta stället någonsin. så, för er som är sugen på att ha eran PRAOestet - media det är till för dom som tycker om att göra mycket eget av allt. egen film, egen musik, fota, 
jag älskar faktiskt att fota, men lixom.. de där är med avancerad. jag tycker mest om att fota och lixom, göra om dom på mitt sett, så gör du där också, fast allt ska kretsa kring ett tema kan man säga? vilket gör det mycket svårare och mindre roligt tycker JAG! 

och det sjukaste! jag har bloggat i 3 dagar, jag har redan folk som följer bloggen, och jag har 300läsare?!
eftersom den är ny och så trode jag att jag skulle ha 100 kanske?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0