godnatt mina kära.

jag får jätte mycket snälla kommentarer & många som gissar på min tävling ;) imon utser jag 2-3 vinnare!

det här blir nog sissta inlägget för idag
ligger i sängen och håller på och kissar på mig, ska planera lite vad jag ska göra imon?! det är ju fredag, måste hitta på något riktigt roligt! ska nog va med therese och micke och hampus tror ja therese sa? :) aja, vi får vell se hur det blir! ska ta lite kvällsfika, men godnatt på er 

vad har ni gjort idag?

här ser ni lite facelook osv.







denna bild är tagen nu!

Kommentarer
Postat av: Axu -blogg från Finland-

hejsan! tack för din kommentar, blev glad! :) nej jag följer inte din blogg. förstod inte riktit vad du menar, men följer du min eller?

ska vi följa varandra? :)

2011-11-10 @ 22:28:06
URL: http://aaxxuus.blogg.se/
Postat av: Axu -blogg från Finland-

lägger du till mig först så lägger jag dig sen? :)

2011-11-11 @ 13:05:18
URL: http://aaxxuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0