Jennys Hund & Katt

kom nyss hem från skolan :) och har busat lite med doris och hon sover nu, min lilla ängel! och jag har satt mig och kolla på ''dom tre musketörerna'' filmen som går på 4:an nu :) och sitter och väntar på att mamma ska komma hem eftersom vi ska åka till valbo och kolla, och in på jennys hund & katt och köpa saker till doris! eftersom vi inte hann det igår. :) 

haha pappa var så rolig och ringde mamma och sa''säg till doris att jag kommer hem snart!'' haha.. som en hund förstår de? haha, jo kanske! knäppis pappa.. jag är så glad att vi har köpt världens sötaste hund! lilla doris, det roliga är att mamma bara såg doris, som vi döpt henne till och hennes syskon på blocket och mamma sa kanske 100gr ''KOLLA VAD SÖT HON ÄR'' KOLLA! KOLLA! HON SKRIKER JU PÅ MIG IGENOM DATA SKÄRMEN!.. haha :D mamma.. så sa pappa, tanka bilden då! så åkte dom och köpte doris :) 

hon är ju ganska blyg av sig & rädd eftersom eftersom hon är utan sina syskon och mamma och nytt folk, ny lukt och allt, så det förstår jag att det kan vara läskigt. men hon har faktiskt börja busa med oss och vill pussas hela tiden! :D haha, hon tuttar på mammas örsnipp också, haha aja. 

men nu är det slut på reklamen på tv:n så ska fortsätta kolla film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0