mamma har köpt ny bil!

...ja ni ser rubriken?
kom nyss, efter min prao så gick jag och therese hem från skolan tillsammans prata om en massa saker, sen så ringde mamma och sa att HON kunna hämta mig, och då trode jag det var HON bara i bilen, men så satt hela familjen där? mamma, pappa, lillebror & lillasyster? vi skulle till gävle och köpa ny bil. så nu har vi ny bil :) mycket finare än den gammla fula. haha, och pappa är så impad av att det är bas i bilden nu, haha

jag somnade i bilen påväg hem? jag är så sjukt trött av mig nu för tiden, men mamma och pappa och syrran åkte nyss ner till stan för att stina hade sätt skidor hon vill ha, och dom köpte ett par, så hon är glad nu, och hjalmar sitter och klipper i tidningar vad han vill ha i julklapp.. haha han är så söt! på väg hem så knäppte han kort på sig, kan slänga in nån bild :) 

har även ätit världens godaste mat


typ hur gott som hällst?! aja tänkte iallafall ha en liten frågesak sen '' finn 1fel! '' såg att kissie hade börjat med det, så, tänkte att det skulle vara roligt att jag också gjorde något sånt! :)
här är bilderna på hjalmar!




haha söt va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0