poppa popcorn

jag och stina hörde mamma skratta jätte högt nyss, så kommer hon in på rummet och säger, alice & stina kom! :D så vi gick till mammas och pappas rum och fråga vad det va och så, så hade pappa loggat in på hans trav konto för och kolla lite osv. så står det att han har vunnit pengar!? gissa hur mycket? ;) tänker nämnligen inte säga något om hur mycket fören imon! men det var ju roligt, att bara logga in sådär så har man vunnit?! haha

jag kände också lukten av popcprn, så jag kolla om det fanns och det fanns de! så jag ska slå på 9:an och kolla på scräck film.. stina sa att det va någon film där :) så. vi hörs imon!

för varje ikon ni trycker på kommer en av mina låtar från spotify som jag tycker om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0