slaggar hos sandra lindberg

jag gick ut med sandra och matilda runt 10 tiden typ.. :) så drog vi hem till sandra och vi satt vid datorn och prata och skratta åt sandra som prova hennes shorts hon hade på sig på sommaravslutningen som va i sommras? och hon kunna inte ha dom..dom sprack för dom var så små?! haha, jag skratta ihjäl mig, och sandra blev ledsen & jätte arg! haha, förlåt sandra.. ;) 

men vi satt här ett tag och kolla på sandra när hon lekte modell ;) så gick vi till zenit sen och sa hej till alla, vi tyckte det sööööööööög så alla gick hem och jag gick hem till mig med sandra och hämta datorn och allt och bestämde mig för att sova hemma hos sandra, så jag sitter här med henne nu :) jag har nyss pratat med ''PT'' i telefon..hmm..vem kan det vara? ;) busigt! men sandra åt nyss kebab och sprang in på toan för att inte jag skulle äta! vilken fjant! haha, så fick jag hennes pommes för dom vela hon inte ha, men inte jag heller för dom var äcklig.. 

jag har håret åt alla håll eftersom det regnade på väg hem.. fyfan! mina fötter, sjukt blöta! aja, fredagen har vart en ''lungn'' fredag för mig eller vad man ska säga. hur har eran vart? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0