slutade tidigt idag!

kul.. imorse när jag vakna var jag tvungen och skynda mig, jag trode jag skulle komma försent så jag skynda mig som tusan! så när jag kommer till skolan har vi ingen lektion? typ värsta som finns
så hade vi SO sen mat efter det TES & ingen matte, ingen NO.. hade typ inga lektioner idag? :o men det är ju för att ganska så många lärare är i rumänien med 4 elever från skolan, två från min klass faktiskt, kanske blir jag som får åka nästa gång? ;) dom har åkt dit för vi sammarbetar med en massa länder inom ESTET ämnet. rikgtig kul faktiskt! 

aja, så jag slutade 11:45 idag! fy vad skönt.. och gjorde läxorna i skolan och allt! så har typ.. all tid i världen på mig och göra vad jag vill :D haha. men jag köpte med mig lite go saker på vägen hem faktiskt, en cola & morotskaka och wienerbröd blev så sugen på det.. så jag och nathalie gick till ica och köpte det ;) jag har även ätit godis.. så det där godisförbudet gick inte så bra! glömde bort.. :( 

haha det ser så häftigt ut, min rosa ipod och mina hello kitty hörlurar! so pinkpinkpink,
kolla in bakelserna, riktigt mumsigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0