söndag's sov dags.. snart iallafall!

ska gå och pussa på min lilla vovve och bädda ner henne mysigt i mammas famn! vi har döpt henne nu, hon heter doris haha, gulligt va?! mamma som bestämde att hon skulle heta så.. eller, hon vela, och alla andra också! hon är så söt, man är så rädd att klämma henne mellan dörrarna eller typ gå på henne? hon är ju så liten! :D men vi ska vara försiktiga.. mamma ska åka och köpa leksaker och koppel och sånt imorgon :) tror kanske jag följer med faktikst. 

aja, det är skola imorgon, så ska kolla på film nu, tänkte ta och kolla på ''jag saknar dig'' sägs att den är sjukt bra och sorlig.. vilket jag inte vet eftersom jag inte sett den? haha men ska se den nu och mysa lite med vovven och kanske ta liten kvällsfika, men det här blir mitt sista inlägg iallafall. godnatt & sov gott!

kolla så liten och söt våran lilla doris är!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Var ju faktiskt jag som kom med namn förslaget ;)

2011-11-21 @ 06:10:52
URL: http://littlewords.blogg.se/
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-21 @ 06:42:46
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0