sovmorgon till 11:30

godmorgon! :) jag vaknade vid 06:45 utav att stina kommer in med ''babbsan'' in på mitt rum. hon heter doris, men jag vill kalla henne babbsan! myste lite med henne och började klä på mig och fixa mig och allt. så gick jag till skolan med sandra, så när vi kommer dit får vi reda på att vi kunna haft sovmorgon till 11:30?! :o irreterande eftersom man gick dit och inte visste det, NO:n var inställd. så jag och nathalie gick hem till mig och sitter här med doris! hon kissade nyss på min matta inte okej.. :( 

och nathalie har henne i knät och hon sover, haha gulligull! men vi ska vell sitta hemma och göra något, senare så ska vi till skolan igen! kolla in sötnosen..!


Kommentarer
Postat av: Denise

vad är tävlingen som man kan vinna iphone skal? :) hehe

2011-11-21 @ 14:05:43
URL: http://www.niiisan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0