vad tycker ni?

vad tycker ni om min nya header? det ända jag behöver nu är en snygg bakrund! vilket jag inte hittar! :( så om ni vet en snygg bakrund som passar till bloggen här så kan ni vell länka bild i en kommentar till mig i detta inlägg? :)
skulle vara jätte snällt! 

ah, men idag har jag varit hemma bara och sitter och väntar på att få mat, jag är så jävla sjuuuuukt hungrig! förlåt.. man får inte svära! och vet ni? jag har även sagt till mig själv att jag har godisförbud! vilket inte kommer gå så bra! eller jo! det kommer det..kanske.. vad har ni gjort idag? :)

idag när jag kom hem från skolan så gav mamma mig hello kitty hörlurar! :D älskar dom! jag fick ju dom efter som jag har haft ett par svampbob hörlurar, men dom är trasiga. så fick hello kitty denna gång :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0