välkommen hem babbsan!

ni vet vell att jag sa att jag stanna hemma från valbo-shopping..? ;) men det är så att som var inte i valbo! dom var i sundsvall och köpte en liten hundvalp! jag har vetat det hela tiden, men jag sa inget för jag vela lura er lite och göra er nyfikna! så.. haha, det är en tjej, rasen är yorkshireterrier, hur sööööööt som hällst

vi vet inte vad den ska heta..just nu kallar vi den babbsan, men vi ska döpa den till nå riktigt gulligt! så kom med förslag! :D alltså gud.. jag dör så söt! ni kanske förstår varför jag stanna hemma och var barnvakt? det var för jag vela inte åka bil i 6-7 timmar.. eftersom mamma och dom åkte till sundsvall!

min nya bloggkompis, hon kommer va med mycket på bloggen! såklart ;)
kolla vad söt hon är?! stina tog bilden nyss när vi var ute och kissa med henne





Kommentarer
Postat av: hannah

neemen gud vilken söten! åååh, måste få komma o hälsa på den. men främst hälsa på dig. var huur länge sen som helst nu. miss u honey !

2011-11-20 @ 21:17:03
URL: http://hannahshakes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0