whiiiie! godmorgon

godmorgon på er jag vaknade nyss, men therese sov ett tag till! jag hörde att mamma och dom var jätte glada?! :D så jag gick och kolla.. och dom visade mig en jätte söt ''sak'' vi kanske ska köpa! gud vad söt den är! :D dom fråga mig om den var söt, jag höll på och dö, så mamma och dom ska kolla om den finns kvar! tänker inte säga vad det är för något!.. kan jag göra sen när jag vet om vi köper den eller inte!

wiie! ;) haha
men jag ska iallafall städa rummet och therese ska hem för hon ska på dans, jag ska till valbo med familjen och kolla och handla! 

bilder från igår också.. :)



haha, godmorgon från mig och tess! :D 




Kommentarer
Postat av: elindenlilla

ANMÄL DIG NU TILL ATT BLI DAGENS BLOGG!

www.eelindenlillaa.devote.se , lycka till :)

2011-11-20 @ 12:36:59
URL: http://eelindenlillaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0